בגין: "לא עוזב את הכנסת", ליברמן: "נתניהו הוא אלוף העולם בזגזוגים"

    אבי יעקב No Comments on בגין: "לא עוזב את הכנסת", ליברמן: "נתניהו הוא אלוף העולם בזגזוגים"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אין לי כוונה להתפטר מהכנסת. מי שמעריך כך צריך להיות טמבל לא קטן" כך השר לשעבר ח"כ בני בגין היום בישיבת סיעת הליכוד בכנסת. לדברי בגין מי שאומר כך "הוא איננו מכיר בחשיבותה של הכנסת ובפעילות ועדותיה, ואינו מכיר את הדרך שבה אני עובד".

    שר הקליטה זאב אלקין אמר בריאיון לוואלה! כי "זה לא סוד שבגין צורף ברגע האחרון לממשלה ואפילו הופתע. היה ברור שאם ארדן יצטרף, מי שנכנס אחרון יצא. עוד סיבה היא ששאר החברים התמודדו בפריימריז, והוא שוריין ולא נבחר. אני לא חושב שיתפטר מהכנסת. גם ח"כ יכול לתרום, וגם בגין יודע את זה".

    במקביל, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר בישיבת הסיעה על נתניהו כי "הוא אלוף העולם בזיגזגים. הוא כנראה שכח את הסיבה העיקרית לכך שישראל ביתנו לא הצטרפה לממשלת נתניהו. הבעיה המרכזית והסיבה המרכזית היא שביבי עזב מזמן את המחנה הלאומי ואת הימין. הוא בטח ובטח לא רשאי לדבר בשם המחנה הלאומי, הוא לא שייך לו".

    "מי שלא הסכים להכניס לקווי יסוד של הממשלה הנוכחית את מיגור שלטון החמאס, לא הסכים להכניס עונש מוות למחבלים, לא הסכים להכניס בנייה בשכונות יהודיות בירושלים ובגושי ההתיישבות – הוא נותן יד לפגיעה בשוויון בנטל, הוא לא שייך למחנה לאומי. אני לא מוסיף לזה את העובדה שנתניהו הוא זה שהעביר את ההתנתקות בהצבעתו ונתן יד לגירוש היהודים מגוש קטיף וכמובן הוא זה שלפני הבחירות הקפיא את העברת הכסף לרשות הפלסטינית ומיד אחרי הבחירות הפשיר את הכסף. ביום הבחירות הוא צעק שהמוני ערבים נוהרים לקלפיות, ולאחר הבחירות התנצל. לכן, הוא לא שייך לא לשמאל ולא לימין אין לו שום אידאולוגיה" הטעים איווט.



    0 תגובות